♥ Bila kau minta ; Untuk melangkah ; Pergi jauh dari hidup aku ; Aku tak mampu ; Untuk halang kau pergi ; Kerana kalau betul sayang ; Kau takkan pergi. ♥

New life, New Heart.

3.2.2015.

Tarikh dimana kau dan aku bersatu. Menjadi pasangan. 1.05am, 3.2.2015. Kau, Muhd Qairul Ikram B. Samsudin. Berjaya mencuit hati aku. Tersentak dan tersentuh dengan kau, Aku tak tahu macam mana kau boleh berjaya mencuit hati aku untuk kembali mencintai seseorang setelah sekian lama hati aku membeku dek kerana membenci insan bernama lelaki. Kalau ini dah memang takdir untuk hidup aku, aku terima. Cuma satu aku harap agar hubungan yang kita bina akan berkekalan. Bukan sekadar "CINTA MONYET" semata-mata. Aku tak mintak lebih pun dari kau, cukup sekadar kau setia bersama aku. Mencintai dan menyayangi diri aku seikhlas yang mungkin. Bukan harta yang aku cari , bukan rupa yang aku kejar. Tapi HATI yang ikhlas menerima kekurangan diri aku ni. Aku sedar, aku bukan sempurna, banyak kekurangan pada diri ini, Jadi, aku harap kau dapat menyempurnakan diri aku. Qairul, even aku baru lagi kenal kau, tapi aku rasa kita macam dah bertahun kenal. Aku rasa bahagia sangat bila bersama kau, even kadangan2 kau suka sangat buat aku jealous pasal ex kau tuh. But its okey, PAST IS PAST. Tp aku harap sangat kau tak menduakan aku sayang. Aku harap kita sama sama setia. Kita sama sama jaga hubungan ni ya sayang ;')
Muhd Qairul Ikram B. Samsudin  Aku sayang kau sangat ! Thankyou sebab kau hadir dalam hidup aku. Thankyou jugak sebab kau buat hidup aku bahagia sekarang. InsyaAllah, I will be the best for you sayang 



Your Sayang,
Shdrh Shkry.