♥ Bila kau minta ; Untuk melangkah ; Pergi jauh dari hidup aku ; Aku tak mampu ; Untuk halang kau pergi ; Kerana kalau betul sayang ; Kau takkan pergi. ♥

SaatBahagia.



Assalamualaikum sayang.  Sebelom merapu meraban hal lain. Saya nak ucap tahniah kat awak. Sebab awak dah berjaya tamatkan latihan Rekrut awak selama 6Bulan tuh. Heee :') Bahagia sangat saya rasa masa jumpa awak time Perbarisan tamat latihan awak tu. Terkejut saya tau tengok muka awak hitam. Hahahaha, macam tak percaya je yg saya tengok tu awak. Hahaha, tak kesah la apa pun janji awak dah selamat. Hmm ;') Lepas ni saya dah kena belajar PJJ dengan awak. Saya kena tabahkan hati saya. Btw, terima kasih jugak sebab sepanjang awak cuti, awak spend time dengan saya. Buat saya bahagia. Bawak saya pegi shopping, belanja makan, bawak saya pergi vocation sama sama dengan semua kawan-2 kita semua. Tapi sebenarnya saya tak puas lagi jumpa awak :'( Kalau boleh saya nak awak ada depan mata saya 24hours without leave me alone. Huwaaaa ;'( Sayang, im really miss you so much. Saya harap awak sentiasa baik-baik kat mana saja awak berada. Jaga diri selalu. Harap awk tabah menjalani semuanya yaa. Jangan risau, saya akan tetap n selalu sokong awak. Be a good soldier love. Saya akan sentiasa dan selalu ingat semua pesanan awak tu. Saya akan tunggu kepulangan awak. Sentiasa. Saya akan setia tunggu awak kat sini. Saya akan selalu ingat semua janji-2 kita tu. Even banyak dugaan yang kita kena tempoh. Kann sayang ? Hmm, harap Allah jaga hati awak dan saya. Semoga suatu hari nanti, bila dah sampai masa yang sesuai, awak dan saya akan jadi pasangan suami isteri yang sah. InsyaAllah. Fi Hifzillah Muhammad Qairul Ikram Samsudin.

-your future-
nrl shdra.